BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 2 Ogos 2009

dh msuk penjara dh..huhuhuhu

ha?PENJARA????
biar tul tqah ni msuk penjara?knpa?
dia dh bt kes jenayah apa ni??
bla,bla,bla...

hahahahahah...bukan la penjara kt balai polis tu la..
ni ha aku nk gtau yg aku dh msuk alam persekolahan dh..
dh msuk poli semula..huhuhu
bkn pe,skg poli aku ni dh mcm2 peraturan dia bt.klu menyenangkn suma pihak xpela jgk.
tp sebaliknya..
tmbh2 lg skg ni sibuk ngn H1N1,lg2 la..
sampai waris sendiri xblh masuk.leh jumpa n anta smpai kt pakgurd je.sedih tul.
masa ari pndftaran masuk,suma student kena bt check up dulu kt luar n then baru leh msuk.tu pn kena nek bas poli..cian aku tgk sapa2 yg bwk bnyk barang.jenuh nk mengangkat.adui..aku lenggang ja cz barang2 aku suma ada di rmh makngah aku.t dia yg anta.syukur sgt..klu x,aku pn mesti cam dorang suma.
tp xpela.nk wt cmna kn..
kena bnyk2 bersabar la..myb ada baiknya apa yg dorg bt tu..
sabar eh warga poli ku sekalian..
ehm,tp aku mmg xsabar nk stdy.dh puas tul cuti 2 bulan kt rmh,
tp yg paling aku bes,aku dh leh jumpa suma kwn2 aku.rindu bangat kt korang tau!!
first org yg aku jumpa,nisa.bising ja bila ngn dia.banyak benda yg kami borak.haha
pastu jumpa ngn member2 lain lg..ena,zura,zul,fitri n ramai lg la..bes sgt..
ehm..myb 2 3 ari lg,kelas pn dh start..
kwn2..aku arap,sem ni kita dpt belaja ngn baik n bersungguh2.sem dpn nk praktikal kn??
mudah2an,pointer kita dpt ditngkatkn jd lebh baik drpd seblum k..walaupun aku tau korg suma mmg hebat.jom kita perjuangkan industri seni tanah air kita!hahahha

0 ulasan: