BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 27 Mei 2009

cuti sem..yahouu!!:)




waduh2..cepatnya masa berlalu..
tgk2 dh nk cuti sem dh..
wahh..xsabar rasanya nk balik ni..
tp bila balik plk,msti aku asyik terperap ja dalam rumah..
nak chatting pn tenet xdapat..waduh2... pusing2..
tp balik ni,klu boleh aku nk elakkan daripada kata nama 'BORING'.
tp cmna ek?? haa...nk belaja masak daripada mak la.bukan apa,
nk bagi pandai lg bab2 dapur ni..hihihi..almaklum lah kn duk kt poli tu dh 2bulan lebih..ni dah dpt cuti 2bulan,masa ni la nk beljar benda2 cmni kn.
aduii..makin tembam la aku nnti.dh dok masak,msti mulut pn dok mamam jgk.hahaaa....
xpela.t balik poli sem 3 t,xcercise balik.tul x?hehe..
tp tu bru perancangan dulu..saja ja dok pk2 smbil2 tggu sok nk balik..roommte dh balik siang td dh.ni yang menybabkan diri ini tersangat2lah boring.nsb baik la leh
on9 juga walaupun line tenet ni pn asyik meragam ja..apa2 pn,aku blh la jgk update blog kesayngan aku ni..ntah bila la plk aku nk tulis kt blog ni.rasanya pas cuti ni la nmpaknya.
xapa la.t klu ada yg menarik masa cuti aku tu,aku kongsi ngn korg ye..ok la..aku pn xtau nk tulis apa dh.dh ngntuk.sok nk balik:)
ok bubye;p

..::ehmm..nk masak apa ek??::..hihihi

2 ulasan:

|AzMee|--|AcHu| berkata...

whoa...
dier pong pande ader blog erk???
hahahha

cinderella berkata...

mestila.egt dia sorg ja yg ada.huhuhu