BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Selasa, 24 Mac 2009

Jawab jangan x Jawab!!


Ya,tuan2 n puan2..skg kita ada sesi temuramah untuk seorg artis yg xkurang famous jgk.tp xpenah kuar tv pon.kuang2..jom kita join sekali.

1- Apa yg kamu suka tentang diri kamu?
aku suka diri aku yg kurang peramah ni.Eh,btl ke ha??huhu
xtau la nk gtau cmna..senng ckp ngn org yg rapat ja aku bnyk mulut.hahah

2-Tarikh yg menjadi keramat bagi kamu?
banyak klu nk gtau..
tp yg paling utama my besday la.ha,bpa?? 19 dis 1990..muda lg.hehe..ha,dh tnya tarikh nanti
kena bg something la.
14 april 1967
25 mei 1967

3-Something yg boleh bt kamu ketawa?
hahahaha... dpt soklan ni pon dh aku ketawa dh;p
bila aku tgk benda yg lucu la.xkn xgelak kot kn.mmg xdak persaan la..
haa..da satu lg..benda ni da kt smbody je.saper??eh,bukan smeone special la..ni ha kwn baik
aku sorng ni.mmg klu dok ngn dia xsah klu xgelak.klu org tgh frust cinta cintun pon leh gelak
sampai kuar air mata.yke??ntahla.lain org,lain pndangannya kn.tp bg aku,mmg aku hepi dok
ngn dia ni.nama per??biarlah rahsia..hehe

4-Sesuatu yg mmg menyakitkan dalam hidup kamu
hmmm..nak tau jugak ke??ala...kamu ni mmg tnya bnda yg pelik2 la.dh2..
next question.............
5-Siapa yg kamu sayang dlm hidup ini?
msti la syg diri aku.huhu
family aku serta kaum kerabat ct nur atiqah..saper2 kt luar tu yg tetba baru tau yg korang tu
kerabat aku,mmg bertuah la.hahah
next,member2 aku..yg dulu n kini.dimna korang berada,dsitu hati aku ada.huhuhu
aku xmerepek la.kamu je yg tnya soklan kt aku yg merepek2.ish7..

6-Tempat yg kamu teringin pergi?
ke sabah n sarawak.aku tingin sgt la nk melncong sna..so,sper2 yg bnyk pitih,jgn segan2
salurkan ke akaun aku tau.hahaha..

7-Apa keburukan yang ada pada diri kamu?
apa??keburukan??ai..egtkan nak tau pasal kebaikan je.xpela.aku ni xla seteruk sgt.huhu
ayat xboleh blah la..ermm..bnyk keburukan aku ni.tp yg paling ketara la yg aku nmpak,
aku dok kaji..aku ni xpandai nk jga hati org.klu ada tips2 yg berkesan,gtau la kt aku..ne la
tau leh mengubah sikap aku ni..isk3..:-(

oopss..sesi temuramah terpaksa diberhenti seketika sbb keadaan yg xdapat dielakkan.
kamu la yg tnya soklan yg emosinal sgt..kan dh ngs dh.
kita akn sambung lagi pada ari lain ok.
bubye!










0 ulasan: